2011. november 17., csütörtök

Kakukkfüves csirkecomb körtével

Kimondottam szeretem azokat az ételeket, amik könnyen elkészíthetőek, és kiadósak is. Az alábbi recept is ilyen. Fűszerezés után mindent beleteszünk egy sütőtálba, és már sülhet is.


A recept az Etalon magazin októberi számában is megtalálható.

Hozzávalók:
4 egész csirkecomb
3 körte
1,5 kg burgonya
6-8 gerezd fokhagyma
1 teáskanál szárított kakukkfű
1 citrom leve

bors
olívaolaj

A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
A csirkecombokat megmossuk, lecsöpögtetjük, sóval, borssal alaposan bekenjük, megszórjuk a kakukkfűvel, majd egy hőálló tálba helyezzük, és meglocsoljuk 4-5 evőkanál olívaolajjal.
A burgonyát meghámozzuk, felkockázzuk. Megsózzuk, a citromlével, 2 evőkanál olívaolajjal összekeverjük és a fokhagymagerezdekkel együtt a csirkecombok mellé rakjuk. Alufóliával letakarva a sütőben kb. 40 percig pároljuk. A fóliát eltávolítjuk, a körtéket négyfelé vágjuk és a combok mellé tesszük. Visszahelyezzük a sütőbe, és kb. 10-15 perc alatt megpirítjuk.

6 megjegyzés:

egycsipet írta...

Ismét egy remekmű! :))
Éhenhalás ellen nem vagy hatásos, azt ugye tudod? :D

Hankka írta...

Valóban könnyen elkészíthető, és nagyon finomnak tűnik!

Doctor Pepper írta...

óó, hát ez csuda jól néz ki. vittem. köszi!

Raindrop írta...

Nekem való! Nem győzöm elégszer elmondani mennyire szeretem a húst gyümölccsel. Megnyamiznám az egészet! :)

Csibe írta...

Köszönöööm! :))

Névtelen írta...

Ma este megcsináltam és valami isteni ízorgia kerekedett ki belőle. Köszönöm:)