2011. május 31., kedd

Epres Mojito

...és, hogy kerüljön valami frissen szedett is a pohárba!



Hozzávalók:
4 db eper
2 dl szénsavas ásványvíz
0,5 dl cukorszirup
0,3 dl fehér rum
½ lime leve
4-5 szál menta
jégkocka vagy tört jég
Az epret pohárba tesszük, ráöntjük a cukorszirupot, és 4-5 db mentalevéllel együtt összetörjük (összenyomkodjuk).
Ráöntjük a rumot, a lime levét, hozzáadjuk a jégkockát és felöntjük ásványvízzel.
Mentaággal, eperszelettel tálaljuk.
Cukorszirup készítése: 1 dl vízhez hozzáadunk 10 dkg cukrot és addig főzzük, míg egy kicsit besűrűsödik.
Mielőtt felhasználjuk, hűtsük le.

8 megjegyzés:

Juharszirup írta...

Eper=szeretem
Mojito=szeretem
Epres Mojito=Csodás!! :D :)

A fotó is remek lett!! ;)

üdv.Sz.

Névtelen írta...

Oh már a képpel meggyőztél de a lényeg: epres mojiho o-o-o!!!

Bianka írta...

Nagyon ütős

Kati írta...

Hát ez fincsi lehet.

Ottis írta...

Én is szeretem :)

Csibe írta...

Juharszirup, így vagyok vele én is :)

Panna, igen, a lényeg a pohárban van :)

Bianka, az ám!

Kati, az is! :)

Ottis, és én is!!!

trinity írta...

Hát ez az...már a fotó alapján elájulok a gyönyörtől, hátha még kaphatnék belőle!

Csibe írta...

Trinity, kaphatsz ááám!!!