2010. április 16., péntek

Csokis plumcake

Az alábbi süti mázzal, és anélkül is finom. Ajánlom egy pohár tej mellé :) ....és persze a csokit már nem is említem :)


Hozzávalók: 22 dkg liszt, 26 dkg csokipasztilla, 1 tk sütőpor, fél tk szódabikarbóna, 10 dkg vaj, 15 dkg cukor, 1 tk vanília kivonat, 1 db tojás, 2,5 dl tejföl, csipetnyi só
Máz: 25 dkg mascarpone, porcukor ízlés szerint, reszelt narancshéj
A lisztet keverjük össze a sütőporral, a szódabikarbónával és a sóval.
A vajat habosra keverjük a cukorral, beledolgozzuk a tojást, és a vanília kivonatot, majd felváltva adjuk hozzá a lisztes keveréket és a tejfölt, valamint a csokipasztillát.
Béleljünk ki egy gyümölcskenyérformát sütőpapírral, öntsük bele a masszát, és 180 fokra előmelegített sütőben kb. 45-55 percig sütjük. Hagyjuk kihűlni, és a mázzal bevonjuk.

8 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon szép a kép és guszta süti!

Méhn Niki írta...

Csibe, ez állati guszta! :O
Jajj, olyan éhes vagyok... :D
És a banános brownie is elképesztően jól néz ki! :))

Puszedli írta...

Jaj, de gyönyörű és jaj, de megkívántam!

Csibe írta...

Ottis, köszi!!!

Niki, egy szeletet?! :)

Puszedli, Te is elfogadsz egy szeletet?

Raindrop írta...

Én máz nélkül kérek szépen két vaskos adagot! :)
Gyönyörű és guszta süti, ha látnék ilyen csoki bigyót megcsinálnám. Kalácsot is szerettem volna már sütni vele, de eddig nem kaptam.

duende írta...

Hú, ez nagyon tetszik nekem! Valamikor megsütöm, csodálatos! :)

szepyke írta...

Csibe, megint milyen jó képeket hoztál! És micsoda kis helyes sütit! Hoztam egy dobozt (fém) abban vinném, hogy nehogy kiszáradjon, míg haza érek vele...:)))))

Csibe írta...

Raindrop, köszönöm! ...az ázsia boltban (vásárcsarnok) lehet kapni. Tök röhej, több mint 200 km-ről kell beszereznünk (itt nálunk a városban még nem találtam lelőhelyet).

Duende, örülök ha tetszik :)

Szepyke, az adagod félrerakva, várlak! Dobozt sem kell hoznod, kapsz egyet :))