2009. október 29., csütörtök

Bundás palacsinta sonkával töltve

Sós palacsinta receptekkel eddig nem igazán próbálkoztam, kivéve az alábbit, ami már régóta nagy kedvenc.


Hozzávalók: 10 db palacsinta, 10-15 dkg csirkemell v. pulykasonka, 4 szelet tarja, 5 dkg sajt, 1 ek tejföl, mustár, só, bors
Panírozáshoz: liszt, tojás, zsemlemorzsa
A sonkát, tarját ledaráljuk, összekeverjük a tejföllel, mustárral, kicsi sóval, borssal, reszelt sajttal. A sonkás krémmel megtöltjük a palacsintákat úgy, hogy a töltelékre merőleges "széleket" kicsit behajtjuk, majd feltekerjük, és bepanírozzuk, olajban kisütjük.
Majonézes krumplisalátával tálaljuk.

13 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Hü Csibe, ez isteneien hangzik! Nem túl macerás? Lehet, hogy nekiugrom, de mennyi idöt szánjak rá?

Ági, aki főz írta...

Azt hiszem ez igazán tetszene nekem. Ilyesmit mindig csak étteremben eszek, én is attól tartok, hogy túl sok macerával járna elkészíteni. Persze biztos megéri a fáradtságot, így messziről nézve is csodás.

Csibe írta...

Zsuzska, nem macerás. Persze kérdés kinek mi a "macera" ;)) kisütöd a palacsintákat, a krémet pikk-pakk meg lehet csinálni - általában nem is darálom, hanem lereszelem (almareszelő). Az időt nem mértem, de szerintem nincs egy óra...kisütni közvetlenül az étkezés előtt szoktam. Csak annyi ideig kell sütni míg a panír megpirul.

Csibe írta...

Ági, köszi szépen! Picurkám mellett is gyorsan elkészítettem ;)

trinity írta...

Nekem is nagyon bejön!! Ráadásul többen próbálták olajjal megspriccelve sütőben is tökéletes-akkor még egyszerűbb lesz!Bár én így is elfogadom....

szepyke írta...

Hoztam ételhordót, és akkor itt is hagynám, ha legközelebb lesz,és nem érek ide időben...:))))

Csibe írta...

Trinity, köszi, így még nem próbáltam.

Szepyke, oké, legközelebb mindenképpen gondolok rád ;)

erős ildikó írta...

Én imádom a sós palacsintákat, pláne, ha még ki is vannak rántva! Csodás, adtál egy ötletet egy számomra fontos alkalomra. Köszi!!

Csibe írta...

Napmátka, igazán örülök!

Névtelen írta...

Milyen tarja kell hozzá?

Csibe írta...

Névtelen, a felvágottas pultból, füstölt főtt tarja...de ha nem teszel bele az sem gond, lehet bele füstölt sajtot is tenni...

Lilla írta...

eddig egyszer vettem rá magam a palacsinta panírozásra. oylan finom.... de bár lenne valaki, aki megcsinálja helyettem (bár ha jobban belegondolok, szerintem a második felét az ember panírozta, amíg én sütöttem a többit).

Csibe írta...

Lilla, csak egy icipicit macerás, de megéri :)