2009. augusztus 18., kedd

Kókuszfagylalt

Szeretem a nagyon kókuszos dolgokat, de ez a fagyi még annál is kókuszosabb lett. Az oka csupán annyi, hogy a beszerzett kókusztejet nem mertem beletenni, így megpróbálkoztam az előállításával. Mivel nem szűrtem le időben (30 perc), a kókuszreszelék jól megszívta magát, ezért kaptam egy masszát, amitől igazán tömény lett.



Hozzávalók: 2,5 dl tej, 1,6 dl tejszín, 13 dkg cukor, 6 dkg kókuszreszelék, 1 cs. vaníliás cukor, 10 dkg mascarpone
A tejbe belekeverjük a kókuszreszeléket, a cukrot, felforraljuk, és 30 percig hűlni hagyjuk, majd leszűrjük. A leszűrt tejhez hozzáadjuk a tejszínt, a vaníliás cukrot, a mascarponét, alaposan összekeverjük, és a fagyi gépbe tesszük.

5 megjegyzés:

szepyke írta...

Kérnék két, vagy három tölcsérrel, vagy jöhet pohárban, bögrében, bármiben! Imádom a kókuszt! A kedvencem! Nagyon ügyes vagy!

DebiGabi írta...

Jól van látom Te is belejössz hamar:DDD
Hm. Kókuszos. Ezt én is kipróbálom.

KryaSpirit írta...

Ez valami csodás lehet! Imádom a kókuszt, ki fogom próbálni a recepted!:))

Zsuzsi írta...

Csibe, nagyon sok recepteden megakadt már a szemem, ezt imádnám!!! Sajnos nincs fagyigépünk és ha beszerzek egyet, a férjem elköltözik.(vicc) Már többször figyelmeztetett, hogy NINCS TÖBB HELY a konyhánkban. Attól tartok, egy fagyigépet nem tudnék csak úgy becsmpészni. Kár, mert szerintem ö is imádná a házi fagyikat :O( Na sebaj, megyek, eszem egy Magnumot és irigykedem Rád.

Csibe írta...

Szepyke, köszi! Tényleg tömény kókuszos lett, olyan igazi rágcsálós ;)

Gabi, bele áááám, talán holnap jön a következő adag!

Benzsi, köszi, hogy benéztél hozzám!

Zsuzska, a fagyasztóba "rakós" nem foglal sok helyet ;) a lányok is biztosan örülnének...megfűzzük együtt az uradat ;)